Nog maar twee dagen! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Jolien Brink - WaarBenJij.nu Nog maar twee dagen! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Jolien Brink - WaarBenJij.nu

Nog maar twee dagen!

Blijf op de hoogte en volg Jolien

22 Augustus 2012 | Nederland, Assen

Vrijdag is het eindelijk zo ver, dan stap ik op het vliegtuig om 4 maanden lang in Nicaragua te zijn!
Ik heb er enorm veel zin in, maar als ik eraan denk word ik stiekem toch wel heel erg zenuwachtig.
Het moment dat ik samen met de meiden door de douane moet om iedereen achter te laten zal vast wel even moeilijk worden.
Toch vind ik dat afscheid ineens een stuk minder erg, als ik denk aan de ervaring en dingen die ik mee zal maken.
Ik denk dat het echt onbetaalbaar zal zijn.

Ik hoop dat ik jullie allemaal zo veel mogelijk op de hoogte kan houden van wat ik allemaal mee maak, maar ik heb echt geen idee hoe het zit met internet daar..
Ik zal zo veel mogelijk verslagen op deze site zetten en natuurlijk facebook, Skypen is wat moeilijker te regelen aangezien het hier 8 uur later is.
Als iemand het toch wil proberen hoor ik het wel, haha! (skype; jolienvandenbrink)

Papa en mama; geniet van de rust, want over 4 maanden zal ik alles inhalen. dat beloof ik! haha.

Geen idee hoe je zo'n verslag als dit afsluit, dus dan maar zo;
Doeeeei! en tot over 4 maanden.
xxxxx

  • 22 Augustus 2012 - 19:18

    Manon:

    lief ex-klasgenootje,

    heeeeeeeel veel plezier en succes met je stage!
    ga je zeker missen en als je terug bent wil ik echt alles horen!!

    heeel veel liefs xxxx

  • 23 Augustus 2012 - 10:04

    Natalie:

    Heel veel plezier en succes daar jolien ! (:
    komt vast allemaal goed, you can do it.

    En heel belangrijk : Geniet er van !

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 23 Augustus 2012 - 19:23

    Henriette, Mamma:

    Lieve Jolien,

    We zulle jouw lawaai (grapje) meer missen dan dat we van de rust zullen genieten.
    We houden van je en wensen je heel veel succes en plezier en geniet van deze prachtige kans!

    Heel veel liefs pap en mam xxx.


  • 25 Augustus 2012 - 16:26

    Oma Ina:

    Lieve Jolien,geniet van dat verre land en zijn bevolking,er is niets mooier dan andere culturen mee te maken,en je weet het ik kan er over meepraten.Zal je missen,maar verheug me nu al om op Schiphol te staan.Love you,xxxxxxxx ,


    oma INA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Actief sinds 02 Juli 2012
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 10587

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 22 December 2012

Nicaragua; een droom die waarheid word!

Landen bezocht: